Dagens pass

Måndag 6 juli

”Whitten” 5 RFT, TC 50 min22 kettlebell swings 32/24 kg22 box jumps 400 meter run22 burpees22 wallballs

Läs mer »

Tisdag 7 juli

A. Inlyftning, 10 min 1 Power snatch1 Hang Power snatch1 OH squat5 set bygg vikt, fokus bli varm (40-60%) B. Lyftdel, TC 22 min5 Power

Läs mer »

Onsdag 8 juli

A. Stabilitet 3 rounds: 8 Single arm KB OH lunge 8 KB-Windmill 8 Hollow rock B. Styrkedel, TC 24 min 5×3 Paus Frontsquat @80% 4×6+6

Läs mer »

Torsdag 9 juli

A. Teknik, TC 10 minRingdips B. Styrkedel, TC 12 minPushpress: Bygg till en tung 4 rep C. E3M12 (4 rounds)10 Pushups10 V-Ups5 + 5 Single

Läs mer »

Fredag 10 juli

FredagsfysHalva gänget börjar med del 1 (utomhus) och halva med del 2 (inomhus). 3 min vila mellan delarna. Del 1, TC 27min ”KAOS”A. 800 m

Läs mer »

Lördag 11 juli

A. Teknik, TC 14 min Handstand walk B. AMRAP36 1600 m run 2 Rope climb 4 Tire flip60 Walking lunge800 m Row 60 Double unders

Läs mer »

Söndag 12 juli, Strongmanpass

A. 10-12-14-16-18-20 American Kettlebell Swing 32/24 kgGoblet Squat 32/24 kg Vila så att du kan göra seten obrutna. B. Alt EMOM35 15/12 cal row 5 sandbag

Läs mer »

Måndag 29 juni

”Hotshots 19” 6 RFT, TC 40 min:30 Squats19 Power clean 135/95 lb7 Strict Pull-ups400 m run

Läs mer »